Een automatisering op maat
Laat HoneyLink de routineklussen aanpakken, focus op wat belangrijk is binnen jouw bedrijf!
Laat HoneyLink de routineklussen aanpakken, focus op wat belangrijk is binnen jouw bedrijf!
Wordt nog steeds kostbare tijd verspild aan het handmatig overtypen van contactformulieren, offertes maken of andere administratieve taken?
Laat je gegevens achter dan nemen wij contact met je op!


Vertrouwd door ondernemers
Wat kun we automatiseren?
Bij HoneyLink geloven we dat automatisering niet ingewikkeld hoeft te zijn, het moet jou juist tijd opleveren. Er zijn talloze terugkerende taken binnen een bedrijf die je slim kunt automatiseren. Denk bijvoorbeeld aan:



Contactaanvragen automatisch verwerken
Nieuwe formulieren die binnenkomen via je website direct koppelen aan je CRM, zodat je geen gegevens meer handmatig hoeft over te typen.



Offertes sneller versturen
Laat standaardinformatie automatisch invullen, zodat je met één klik een offerte klaar hebt voor de klant.



Klantcommunicatie stroomlijnen
Automatische updates naar klanten zodra hun aanvraag is ontvangen zonder dat jij er naar hoeft om te kijken.



Periodieke rapportages laten samenstellen
Laat data uit verschillende systemen samenvoegen en automatisch rapporten genereren, zo blijf het overzicht bewaren gemakkelijk.
Wat ondernemers zeggen

Met HoneyLink hebben we ons klant-onboarding proces flink kunnen verbeteren. Hun chatbot geeft onze klanten direct antwoord op vragen over onze hardware producten. Het systeem heeft toegang tot onze complete productkennis, wat het proces efficiënter maakt.
Timo Wielink
Co-Founder & Head Of Product at OWL

Met HoneyLink hebben we ons klant-onboarding proces flink kunnen verbeteren. Hun chatbot geeft onze klanten direct antwoord op vragen over onze hardware producten. Het systeem heeft toegang tot onze complete productkennis, wat het proces efficiënter maakt.
Timo Wielink
Co-Founder & Head Of Product at OWL
Met HoneyLink hebben we ons klant-onboarding proces flink kunnen verbeteren. Hun chatbot geeft onze klanten direct antwoord op vragen over onze hardware producten. Het systeem heeft toegang tot onze complete productkennis, wat het proces efficiënter maakt.

Timo Wielink
Co-Founder & Head Of Product at OWL
HoneyLink's content automatisering bespaart ons tijd en stelt ons in staat om voor elke klant gepersonaliseerde artikelen te leveren.

Keanu Westerman
Founder - WebFabrikant
HoneyLink's content automatisering bespaart ons tijd en stelt ons in staat om voor elke klant gepersonaliseerde artikelen te leveren.

Keanu Westerman
Founder - WebFabrikant
HoneyLink's content automatisering bespaart ons tijd en stelt ons in staat om voor elke klant gepersonaliseerde artikelen te leveren.

Keanu Westerman
Founder - WebFabrikant
HoneyLink heeft onze talent-acquisitie volledig geautomatiseerd, waardoor ons team nu kan focussen op wat echt telt: het succesvol managen van onze kunstenaars.

Jasha Berkenbosch
Founder - Novus Arte
HoneyLink heeft onze talent-acquisitie volledig geautomatiseerd, waardoor ons team nu kan focussen op wat echt telt: het succesvol managen van onze kunstenaars.

Jasha Berkenbosch
Founder - Novus Arte
HoneyLink heeft onze talent-acquisitie volledig geautomatiseerd, waardoor ons team nu kan focussen op wat echt telt: het succesvol managen van onze kunstenaars.

Jasha Berkenbosch
Founder - Novus Arte
Veel gestelde vragen
ChatAssist is designed to address common inquiries
and effectively, ensuring a seamless user
Wat zijn praktische voorbeelden van diensten die HoneyLink aanbiedt?
Een automation kan je efficiënter laten werken door het vereenvoudigen van administratie en het verbinden van je systemen. Zo kan een ingevuld contactformulier automatisch een klantrecord aanmaken in je CRM, een API-koppeling tussen je webshop en boekhoudsysteem zorgt dat facturen direct worden verwerkt en klanten ontvangen automatisch een follow-up e-mail.
Een chatbot transformeert je klantenservice door 24/7 beschikbaar te zijn voor vragen en ondersteuning. Op maat getraind voor jouw bedrijf, kan de chatbot productadvies geven, bestellingen opvolgen, veelgestelde vragen beantwoorden en klanten ontzorgen bij routinematige problemen. Dit bespaart niet alleen tijd voor je team, maar zorgt ook voor consistente antwoorden en hogere klanttevredenheid. Bijvoorbeeld voor productdocumentatie: in plaats van handleidingen die niemand leest, biedt een chatbot interactieve hulp, precies wanneer je klanten het nodig hebben.
Een AI-agent helpt bij personeelsplanning (zoals voor een restaurant): analyseer drukke dagen, check beschikbaarheid van personeel en stel automatisch een weekschema op. Interesse? Vraag een gratis intakegesprek aan!
Welke bedrijven hebben baat bij een samenwerking met HoneyLink?
Wat kan ik verwachten van een adviesgesprek?
Hoe ziet de samenwerking eruit nadat ik klant ben geworden bij HoneyLink?
Wat is een workflow automation?
Wat zijn praktische voorbeelden van diensten die HoneyLink aanbiedt?
Een automation kan je efficiënter laten werken door het vereenvoudigen van administratie en het verbinden van je systemen. Zo kan een ingevuld contactformulier automatisch een klantrecord aanmaken in je CRM, een API-koppeling tussen je webshop en boekhoudsysteem zorgt dat facturen direct worden verwerkt en klanten ontvangen automatisch een follow-up e-mail.
Een chatbot transformeert je klantenservice door 24/7 beschikbaar te zijn voor vragen en ondersteuning. Op maat getraind voor jouw bedrijf, kan de chatbot productadvies geven, bestellingen opvolgen, veelgestelde vragen beantwoorden en klanten ontzorgen bij routinematige problemen. Dit bespaart niet alleen tijd voor je team, maar zorgt ook voor consistente antwoorden en hogere klanttevredenheid. Bijvoorbeeld voor productdocumentatie: in plaats van handleidingen die niemand leest, biedt een chatbot interactieve hulp, precies wanneer je klanten het nodig hebben.
Een AI-agent helpt bij personeelsplanning (zoals voor een restaurant): analyseer drukke dagen, check beschikbaarheid van personeel en stel automatisch een weekschema op. Interesse? Vraag een gratis intakegesprek aan!
Welke bedrijven hebben baat bij een samenwerking met HoneyLink?
Wat kan ik verwachten van een adviesgesprek?
Hoe ziet de samenwerking eruit nadat ik klant ben geworden bij HoneyLink?
Wat is een workflow automation?
Wat zijn praktische voorbeelden van diensten die HoneyLink aanbiedt?
Een automation kan je efficiënter laten werken door het vereenvoudigen van administratie en het verbinden van je systemen. Zo kan een ingevuld contactformulier automatisch een klantrecord aanmaken in je CRM, een API-koppeling tussen je webshop en boekhoudsysteem zorgt dat facturen direct worden verwerkt en klanten ontvangen automatisch een follow-up e-mail.
Een chatbot transformeert je klantenservice door 24/7 beschikbaar te zijn voor vragen en ondersteuning. Op maat getraind voor jouw bedrijf, kan de chatbot productadvies geven, bestellingen opvolgen, veelgestelde vragen beantwoorden en klanten ontzorgen bij routinematige problemen. Dit bespaart niet alleen tijd voor je team, maar zorgt ook voor consistente antwoorden en hogere klanttevredenheid. Bijvoorbeeld voor productdocumentatie: in plaats van handleidingen die niemand leest, biedt een chatbot interactieve hulp, precies wanneer je klanten het nodig hebben.
Een AI-agent helpt bij personeelsplanning (zoals voor een restaurant): analyseer drukke dagen, check beschikbaarheid van personeel en stel automatisch een weekschema op. Interesse? Vraag een gratis intakegesprek aan!
Welke bedrijven hebben baat bij een samenwerking met HoneyLink?
Wat kan ik verwachten van een adviesgesprek?
Hoe ziet de samenwerking eruit nadat ik klant ben geworden bij HoneyLink?
Wat is een workflow automation?
Verbeter vandaag nog je werkproces
Meer weten over wat HoneyLink voor jouw bedrijf kan betekenen? Druk dan op knop hieronder!

Verbeter vandaag nog je werkproces
Meer weten over wat HoneyLink voor jouw bedrijf kan betekenen? Druk dan op knop hieronder!
Verbeter vandaag nog je werkproces
Meer weten over wat HoneyLink voor jouw bedrijf kan betekenen? Druk dan op knop hieronder!